Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 14 Januari 2020

Hotel OYO Kuala Melaka Inn Langkawi

Assalamualaikum...(^ ^)

Setiap kali bercuti Mas memang suka memilih hotel bajet, sebabnya keluarga Mas besar jadi kenalah betul² pilih. Bagi Mas tak salah pun pilih hotel bajet ni janji biliknya selesa dan harganya  pun berpatutan. 


Semasa bercuti ke Langkawi tahun lepas kami pergi selama 6 hari 5 malam, jadi kenalah Mas pilih hotel yang bersesuaian dengan bajet. Seperti biasa Mas lebih suka tempah melalui booking.com, mudah dan tak perlu bayar terus. Pilih punya pilih terus berkenan dengan Hotel OYO Kuala Melaka Inn ni. Harga untuk 5 malam bagi bilik family ialah RM695, jadi untuk satu malam hanya RM139

Bilik memang luas dan selesa, dilengkapi 2 katil queen dan 1 sofa bed. Pastu ada disediakan TV, wifi percuma, cerek elektrik dan water heater. Cuma iron je takde dalam bilik, kalau nak guna ada disediakan di tempat khas di luar bilik. Parkir kereta pulak ada disediakan di ruang basement dan di depan hotel, boleh pilih mana yang sesuai. 




Hotel OYO Kuala Melaka Inn ni terletak di Padang Matsirat, kiranya lokasinya tengah² di antara Pantai Cenang dan pekan Kuah. Jadi lokasi hotel ni strategiklah, memudahkan kami nak kedua² tempat tersebut. 

Jadi kalau korang yang pergi ke Langkawi dengan percutian bajet, bolehlah pilih Hotel OYO Kuala Melaka Inn ni. Hotel dia takdelah bertaraf 3 atau 5 bintang tapi selesalah untuk berehat dan tidur. Lagi pun bagi keluarga yang ramai seperti Mas ni memang sesuai dah pilih hotel bajet camni, harganya mampu dibayar dan berpatutan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com