Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 20 Februari 2018

Cuti² Langkawi 2018 : 3D Art Langkawi

Assalamualaikum...(^ ^)

Haaaaa seronok tak baca entri cuti² Mas di Langkawi, alaaa cakaplah seronok! Mari Mas senaraikan semula entri² tu, mana tau boleh jadi rujukan dan panduan pada korang yang bercadang nak bercuti ke sana. Jangan lupa klik link² tu untuk baca tau!



Hari ni Mas nak kongsi pulak pengalaman ke 3D Art Langkawi, tiket ke sini adalah termasuk sekali dalam pakej basic Langkawi Skycab. Jadi lepas turun dari Skycab tu bolehlah masuk, Mas pun pertama kali menerokai 3D galeri ni. Masuk je dalam ni memang banyak lukisan 3D yang menarik untuk korang rakamkan, tapi kena buat aksi yang betul² tau baru nampak macam 3D. Katanya ada lebih 100 lukisan yang memang dilukis sendiri oleh pelukis berbakat, haaa memang cantik² lukisannya.

Nak dapat gambar yang nampak betul² 3D korang jangan risau sebab dah ada ditanda shoot point, jadi mudahlah nak ambil gambar. Kena kreatif jelah sikit untuk hasilkan gambar yang cantik dan menarik. Pastu dah penat bergambar dan jalan² dalam tu boleh tengok 3D show, best sangat!


Jadi kalau korang nak naik Langkawi Skycab jangan lupa beli pakej yang bersekali dengan 3D Art ni, nak beli tiket asing pun boleh rasanya tapi Mas tak pasti berapa. Korang boleh tengok kat website www.panoramalangkawi.com, kat situ mesti ada mengenai maklumat tiket. 

Inilah gambar yang sempat Mas ambil sebagai kenangan, tak habis teroka pun sebab Aiyra dah meragam. Tapi dapat jugaklah ambil gambar dia dekat latar belakang surfing, haaa penat surfing sampai tertidur. Hehehee comel je! 








5 ulasan:

  1. bestnye 3D art ni, teringin nak pergi sini juga

    BalasPadam
  2. Hahaha comei Aiyra penat surfing ehh

    BalasPadam
  3. tempat tuju terbaru di Langkawi. TQ sharing kak Mas

    BalasPadam
  4. Wahh seronoknya jalan2 langkawi..anak2 pon happy.. mak ayah apa lagi sakan jalan eaaa...

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com